Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea

Informazioaren eta Komunikazioen Teknologien Gerenteordetza
CAUren aurkezpena - Erabiltzailearen Laguntza Zentroa

Erabiltzailearen Laguntza Zentroa, IKTen Kudeatzaileordetza barnean, erabiltzaileari eskaintzen diren zerbitzuei buruzko zalantzak eta arazoak konpontzen laguntzen dion zerbitzua da. IKTek osatzen dituzten 3 sailetan eta horien zerbitzu espezifikoetan modu berean, horizontalean, jarduten du. CAU IKTen egitasmo moduan sortu zen, 2005. urtean. Gipuzkoako CIDIR izan da bertako buru, 2005eko martxotik. Gaur egun, dagoeneko egonkortuta dagoen zerbitzua da. 3 campusak eta IKTen zerbitzu guztiak hartzen ditu bere baitan: 


1. Campuseko CIDIRak. Ondokoei buruzko kontsultak eta arazoak:

  • Sarera fisikoki konektatzea
  • Ekipoak instalatzea eta konfiguratzea
  • Softwarea eta sareko zerbitzuak konfiguratzea eta instalatzea
  • Zerbitzuetarako sarbidea: lan-kontuak sortzea eta mantentzea, etab.
  • Software erabilgarria

 

2. Kudeaketa Informatikoko Zentroa. Kudeaketa-aplikazioei buruzko kontsultak eta arazoak; esate baterako:

  • GAUR
  • ARKHE
  • META4
  • INKA
  • IKERTU

 

3. Telefonia eta Komunikazio Zerbitzua

  • Sakelako telefonoa eta telefono finkoa (luzapena, matxurak, etab.)
  • Ahotsa eta datuak kableatzea

 

4. Campus Birtuala

  • Irakaskuntzarako e-learning plataformak eta ikasgela bitualen kudeatzailea.
  • Autore autore-tresna eta Pulsar e-learning behategia.

 

 

CAUren funtzioak

  1. Eskaintzen diren zerbitzuei buruzko informazioa ematen du.
  2. Erabiltzaileen gorabeherak biltzen ditu, eta telefono bidez edo urruneko kontrol bitartez konpontzen ahaleginduko da.
  3. Telefono bidez konpondu ezin badira, CAUren beste sail batera bidaliko du, handik erabiltzailea dagoen tokira joan daitezen.   
  4. CAUren lehenengo mailak gorabeheraren jarraipen zehatza egingo du; sortzen denetik konpontzen denera artekoa, eta betiere, erabiltzailea ados dagoela.

 

Harremanetarako telefono-zenbakiak eta helbide elektronikoa:

EHU barnetik: 154400

EHU kanpotik: 945.014400

Helbide elektronikoa: cau@ehu.es

CAUren ordutegiak
Telefono bidezko arretarako ordutegi orokorra:  8:00etatik 21:00etara. Ordutegi horretatik kanpora jakinarazitako gorabeherak ahots-postontzian jasoko dira. 

 MAILA

 ORDUTEGI OROKORRA

 OPORRAK

 UDA (ekaina-iraila)

Gabonak (bi aste) 

Aste Santua (bi aste) 

 Lehenengo maila

 8:00-21:00

 

 

 

Bigarren maila

 9:00-13:30 eta 15:00-17:00

9:00-14:30 

9:00-14:30 

9:00-14:30 

Bigarren maila (arratsaldeko zaintza-taldea)*

17:00-21:00; ostiraletan: 15:00-21:00 

15:00-21:00 

 15:00-21:00

 15:00-21:00

 

*Erabiltzaile talde handi bati eragiten dioten gorabehera larriak baino ez ditu konponduko

Azken eguneratzea: 2011/03/18